niedziela, 12 sierpnia 2012

TY POWIEDZ

rys. Agnieszka


TY POWIEDZ

-Pan wymył mój wózek.
-Pięknie wymył, jest jak nowy. Cieszysz się?
-Lezię siobie w nim. Jestem malutką Jagusią, chcię mlećko. Babciu, psinieś lalećkę. To jeśt Tobiasiek. Telaś jestem mamusią. Pobujam Tobiaśka…Ja juś nie chcię tej lalećki. Nie lubię jej. Przynieś mi tamtą malutką.
-Nie chcesz? To ją wyrzucę z balkonu.
-Wyziuć, wyziuć!
-Wyrzucić, naprawdę? Patrz, jak lala płacze: Jagusia mnie nie lubi.
-Wyziuć ją ź balkonu!
-A jeśli przyjdzie inna dziewczynka i powie: O jaka ładna laleczka, wezmę ją sobie.
-Tak, tak, wyziuć ją, wyziuć!
-Zobacz, lala płacze: Jagusia mnie nie kocha.
- Daj!
-Jagusiu, powiedz lali, że ją kochasz.
- Daj!
- Przytulasz lalę Jagienko?
-Tak.
-To teraz powiedz, że ją kochasz.
-Nie, ty powiedź, babciu.

Lipiec 2012r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz